12:36 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

هیچ اثری از تقلب در انتخابات امریکا پیدا نشد
نماد برتر- طبق اخبار رسیده از میان ۱۲ دادخواست بررسی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، ترامپ در هر ۱۲ پرونده شکست خورد.
روز آرام دلار در بازارهای جهانی
نماد برتر- شاخص دلار روز کم نوسانی را سپری کرد.
پیش بینی وضعیت بورس در هفته آینده
نماد برتر- یک تحلیلگر بازار سرمایه با تاکید بر این که وضعیت کنونی بورس را نمی‌توان با سال ۱۳۹۲ مقایسه کرد گفت: به نظر من برخلاف سال ۱۳۹۲ که بورس ریزشی ۴ ساله داشت این بار با توجه به پارامترهای مثبت جهانی شاخص کل صعودی خواهد بود و به مرز یک میلیون و ۶۵۰ هزار واحد تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد خواهد رسید.
ثبت بزرگترین ریزش قیمت طلا در هفت سال اخیر
نماد برتر-قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه تحت تاثیر خبر نتایج امیدبخش واکسن کووید ۱۹ و قوی شدن ارزش دلار، با بزرگترین ریزش قیمت در بیش از هفت سال اخیر روبرو شد و حدود ۱۰۰ دلار سقوط کرد.
انتظار سهامداران برای بازگشت نقدینگی به بازار سرمایه
نماد برتر- مدیرعامل کارگزاری بانک سپه معتقد است که هجوم هیجانی سهامداران، خروج موقتی پول از بازار سرمایه و تزریق بیش از حد نقدینگی نمی تواند شرایط غیر منطقی در این بازار ایجاد کند و بازار در نهایت بر مدار طبیعی معاملات قرار می گیرد.
صعود دلار در بازارهای جهانی
نماد برتر- پس از تنش جدید تجاری بین اروپا و آمریکا ارزش دلار افزایش پیدا کرد.
احیای لیبی تولید اوپک پلاس را بالاتر برد
نماد برتر- جدیدترین نظرسنجی پلاتس نشان داد که تولید نفت اوپک پلاس در اکتبر ۲۱۰ هزار بشکه در روز در مقایسه با سپتامبر افزایش یافت.
واکنش وزیر انرژی عربستان به احتمال ازسرگیری صادرات نفت ایران
نماد برتر- وزیران نفت کشورهای منطقه خلیج فارس که از سران اوپک هستند، از پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا استقبال و اعلام کردند روابط میان کشورهایشان محکم خواهد ماند و تسهیل تنشهای تجاری واشنگتن با چین، ممکن است تقاضای جهانی برای نفت را تقویت کند.
انتظار بازدهی معقول از بورس با سرمایه‌گذاری بلند مدت
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه به وضعیت معاملات بازار سهام نسبت به سایر بازارها برای افق ۶ ماه و یک سال آینده می‌توان امیدوار بود، گفت: تا آن زمان شرایط بازار شفاف و قابل محاسبه می‌شود، بنابراین اگر سهامداران دید کوتاه‌مدت و میان‌مدت را برای سرمایه‌گذاری به بلندمدت تغییر دهند بازدهی معقولی را از این بازار کسب خواهند کرد.
خوشبینی به بازار سهام/دلیل نوسان سنگین در بازارهای جهانی چه بود
نماد برتر- چرا برخی از تحلیل ها مدعی اند که روند امروز بازار سهام نسبت به روزهای قبل بهتر میشود. عاملی اصلی نوسان سنگین در بازارهای جهانی چه بود.
صعود قیمت نفت در واکنش به پیروزی بایدن
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه در پی اعلام پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و بهبود ریسک پذیری در بازار بیش از دو درصد صعود کرد و نفت برنت به بالای مرز ۴۰ دلار بازگشت.
تحلیل ۱۶ کارشناس از نتیجه انتخابات آمریکا بر بورس ایران و اقبال صنایع
نماد برتر- ۱۶ کارشناس بازارسرمایه در خصوص اثر نتیجه میان و بلند مدت انتخابات آمریکا بر بازار سرمایه ایران و اقبال صنایع بورسی ، نکاتی ارائه کردند.
نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منجر به افت ۹ تا ۲۵ درصدی قیمت خودرو شد
نماد برتر- رصد بازار خودرو از افت ۹ تا ۲۵ درصدی قیمت خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی در اولین روز مشخص شدن نتایج انتخابات آمریکا نسبت به هفته قبل در بازار حکایت دارد.
وضعیت طلای جهانی پس از فروکش کردن تب انتخابات آمریکا
نماد برتر- طلا در معاملات جهانی در شرایطی که بازارها روی پیروزی بایدن حساب باز کرده اند، از مزایای ارزان شدن دلار در فضای مبهم ناشی از طولانی شدن شمارش آرا، بهره مند شده است.
سیاست انرژی آمریکا در دوران بایدن چه تغییری خواهد کرد؟
نماد برتر- شبکه های بزرگ متعددی اعلام کردند جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شده است.